مراحل نصب و نکاتی در مورد کیلس فابریک
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

با استفاده از سیستم‌های ورود بدون کلید به خودرو می‌توانید قفل ماشین خود را تنها با استفاده از فشار دادن یک دکمه باز و بسته کنید. ریموت ماشین مانند یک فرستنده رادیویی کوچک عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که قفل ماشین را از فاصله‌ای دور باز و بسته کنید. یک سیستم ورود بدون کلید زمانی که به ماشین نزدیک می‌شوید درب را باز کرده و با استفاده از دکمه روشن، خاموش بر روی داشبورد می‌توانید موتور ماشین را روشن و یا خاموش کنید.

تنها فرض کنید که اگر در داخل خانه هستید و ناگهان به یاد بیاورید که قفل ماشین باز است، تنها با فشردن یک دکمه و بدون بیرون رفتن می‌توانید درب‌ها را قفل کنید. بعضی از این سیستم‌های ورود بدون کلید حتی می‌توانند موتور ماشین را از فاصله دور روشن کنند. پس اگر می‌خواهید از تمامی این مزایا بهره‌مند شوید، اما نمی‌دانید که چگونه این سیستم‌های ورود بدون کلید را در ماشین خود نصب کنید، باید این کارها را انجام دهید:

 

Keyless entry system

 

مراحل نصب سیستم ورود بدون کلید

ابزار مورد نیاز:سیم چین، چسب برق، لحیم، انبردست

مرحله 1: با سیم کشی ماشین آشنا شوید. مدل‌های مختلف ماشین از سیستم‌های سیم کشی مختلفی استفاده می‌کنند. قبل از نصب سیستم کیلس فابریک اطمینان حاصل کنید که با نحوه سیم کشی ماشین خود آشنا هستید.

مرحله 2: پنل‌های داشبورد را بردارید. برای دسترسی به سیم کشی ماشین، باید پنل‌های موجود در زیر فرمان و داشبورد را بردارید. بسته به مدل ماشین، شاید مجبور باشید که پنل‌های بغل ماشین را نیز درآورید. به محض اینکه آنها را پیدا کرید، با استفاده از سیم چین مقداری از پوشش سیم‌های مشکی را ببرید تا دسترسی بیشتری داشته باشید. نمودار سیم کشی ماشین خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئنا شوید که سیم‌های درست را می‌برید.

مرحله 3: سیم‌ها را کمی مرتب کنید. نصب سیستم ورود بدون کلید شما را وادار می‌سازد که بعضی از سیم‌های الکتریکی را جدا کرده یا دوباره نصب کنید. برای مدیریت آسان‌تر این کار، سیم‌هایی را پیدا کنید که از آنها استفاده نمی‌کنید و آنها را با استفاده از چسب برق به همبست بچسبانید. بدین شیوه، سیم‌های غیرضروری در زمان نصب سیستم مزاحم شما نخواهند شد.

مرحله 4: سیم‌ها را به هم وصل کنید. مقداری از سیم‌های همبست ماشین را لخت کنید. سپس سیم‌های سیستم ورود بدون کلید را قبل از وصل کردن به آنها لخت کنید. با سیم‌های نیرو، روشن کننده و چراغ پارکینگ شروع کنید و سپس به سراغ سیم‌های سیستم قفل ماشین بروید. به محض اینکه سیم‌ها را لخت کردید، آنها را دور هم بپیچید تا به خوبی متصل شوند. سپس آنها را به هم لحیم کنید تا از هم جدا نشوند.

مرحله 5: عملکردهای مختلف را برنامه‌ریزی کنید. بعد از لحیم کردن سیم‌ها به یکدیگر و مطمئن شدن از ایمن بودن آنها، شما می‌توانید ویژگی‌های مختلف سیستم را برنامه ریزی کنید. اینها می‌توانند شامل صدای آژیر، قفل احتراق ماشین و باز کردن درب‌ها باشند.

 

نکاتی در مورد نصب سیستم ورود بدون کلید

زمانی که سیم‌های لخت شده ورود بدون کلید را به یکدیگر وصل می‌کنید، بهتر است از لحیم به جای بست استفاده کنید. این کار به خاطر این است که اتصالات لحیمی عمر بیشتری نسبت به بست دارند که معمولا از پلاستیک ساخته می‌شوند.

در هنگام نصب سیستم همیشه راهنمای سیم کشی را دم دست نگه دارید، چرا که پیدا کردن سیم‌های درست می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد.





:: برچسب‌ها: سیستم ورود بدون کلید ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: